TAG - The Music

A moça do "O meu reino da noite" adora marcar o pessoal com Tag's. Obrigada C. ! Ora vamos lá pôr a música a dar... Tenho mais músicas francesas do que inglesas por isso fica o aviso.


The Rules: 
List the first 10 songs that come on shuffle (no skipsies).
Then write your favorite lyric (or verse) from each song.
Tag/link others




The Cardigans - Lovefool


Love me, love me
Say that you love me
Fool me, fool me
Go on and fool me
Love me, love me
Pretend that you love me
Leave me, leave me
Just say that you need me


Alexander Rybak - Funny Little World

Don't promise me forever
Just love me day by day


Bryan Adams - Summer of' 69

That summer seemed to last forever
And if I had the choice
Ya - I'd always wanna be there
Those were the best days of my life



Amir - J'ai cherché 

Tu m’as comme donné l’envie d’être moi
Donné un sens à mes pourquoi
Tu as tué la peur qui dormait là
Qui dormait là dans mes bras


John Williams - Rey's Theme



Fall Out Boy - Thnks fr th Mmrs

Thanks for the memories
even though they weren't so great


Rock Mafia - The Big Bang 

Some people like to talk, but I'm into doing



Steve Kazee, Cristin Milioti - Falling Slowly

I don't know you
But I want you
All the more for that
Words fall through me
And always fool me
And I can't react
And games that never amount
To more than they're meant
Will play themselves out



Emmanuel Moire - Beau Malheur

Qu'il m'a fallu la peur pour être rassuré
Que j'ai connu la douleur avant d'être consolé
Qu'il m'a fallu les pleurs pour ne plus rien cacher
Que j'ai connu la rancœur bien avant d'être apaisé
Tu ne sais pas encore ce que je sais par cœur


Louane - Tourne


A l'amour à la haine
Tes envies d'ailleurs
Propager le feu dans les coeurs

2 comentários:

C. disse...

Eu já sabia que a tua TAG ia ser super interessante pois sei que ouves muita música francesa :D então já sabia que ia ser super original! Adorei o facto de teres o tema da Rey :D eheheheh geek's united!

Beijinhos,
O meu reino da noite ~ facebook ~ bloglovin

Beatriz Sousa disse...

Amir - J'ai cherché A música fica mesmo no ouvido.
R: Obrigada :)